Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási módok

Rendelés bruttó összértéke 15.000 Ft alatt 15.000 - 25.000 Ft 25.000 Ft felett
Packeta csomagpont/csomagautomata 1.390 Ft 1.190 Ft ingyenes
Express One házhoszállítás 1.490 Ft 1.290 Ft ingyenes
Express One csomagpont 1.290 Ft 1.090 Ft ingyenes
GLS futárszolgálat - házhozszállítás 1.990 Ft 1.790 Ft 1.590 Ft
GLS csomagautomata 1.490 Ft 1.290 Ft 990 Ft
MPL futárszolgálat - házhozszállítás 2.990 Ft 2.490 Ft 1.990 Ft
MPL postán maradó 2.990 Ft 2.490 Ft 1.990 Ft

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:

  • GLS futárszolgálat (belföldi szállítás)
    Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24 órán belül lesz kiszállítva.
  • GLS Automata (belföldi szállítás) 
    Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt GLS Automatában.
  • Szállítás külföldre GLS futárszolgálattal
    Részletekért görgess lejjebb
  • Packet csomagpont és csomagautomata
    Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt Packeta ponton.
  • Express One házhozszállítás
    A csomagfeladást követően a futár 24 órán belül házhoz szállítja a csomagot.
  • Express One csomagpont
    A feladást követően 24 órán belül a csomagponton lehelyezik a csomagot. Akár egy hétig, 0-24 órában rugalmasan átvehető a küldemény a megadott csomagponton. Átvételi pontok csomagfelvételi ideje: OMV: 7 nap; Packeta: 7 nap; AlzaBox: 2 nap; ExpressOne csomagpont: 2 nap.
  • MPL házhozszállítás
    Csomagfeladástól számított 24 órán belül szállítja ki az MPL. Kényelmesen és egyszerűen átveheti csomagját otthon vagy munkahelyén, fizethet készpénzzel vagy bankkártyával – úgy, ahogy Önnek a legkényelmesebb.
  • MPL Postán maradó
    Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül veheted át az általad megjelölt postán.

 

Kiszállítás GLS és MPL futárszolgálattal

 

A szállítási költség a fent látható táblázat alapján változik.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A GLS és MPL futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
(+36 1 269 0941, hello@aquadragons.hu)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz.

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel, vagy helyszínen bankkártyával is fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni:

 

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.