Rendelés bruttó összértéke | 15.000 Ft alatt | 15.000 - 25.000 Ft | 25.000 Ft felett |
Packeta csomagpont/csomagautomata | 1.390 Ft | 1.190 Ft | ingyenes |
Express One házhoszállítás | 1.490 Ft | 1.290 Ft | ingyenes |
Express One csomagpont | 1.290 Ft | 1.090 Ft | ingyenes |
GLS futárszolgálat - házhozszállítás | 1.990 Ft | 1.790 Ft | 1.590 Ft |
GLS csomagautomata | 1.490 Ft | 1.290 Ft | 990 Ft |
MPL futárszolgálat - házhozszállítás | 2.990 Ft | 2.490 Ft | 1.990 Ft |
MPL postán maradó | 2.990 Ft | 2.490 Ft | 1.990 Ft |
Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!
A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:
- GLS futárszolgálat (belföldi szállítás)
Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24 órán belül lesz kiszállítva. - GLS Automata (belföldi szállítás)
Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt GLS Automatában. - Szállítás külföldre GLS futárszolgálattal
Részletekért görgess lejjebb - Packet csomagpont és csomagautomata
Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt Packeta ponton. - Express One házhozszállítás
A csomagfeladást követően a futár 24 órán belül házhoz szállítja a csomagot. - Express One csomagpont
A feladást követően 24 órán belül a csomagponton lehelyezik a csomagot. Akár egy hétig, 0-24 órában rugalmasan átvehető a küldemény a megadott csomagponton. Átvételi pontok csomagfelvételi ideje: OMV: 7 nap; Packeta: 7 nap; AlzaBox: 2 nap; ExpressOne csomagpont: 2 nap. - MPL házhozszállítás
Csomagfeladástól számított 24 órán belül szállítja ki az MPL. Kényelmesen és egyszerűen átveheti csomagját otthon vagy munkahelyén, fizethet készpénzzel vagy bankkártyával – úgy, ahogy Önnek a legkényelmesebb. - MPL Postán maradó
Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül veheted át az általad megjelölt postán.
Kiszállítás GLS és MPL futárszolgálattal
A szállítási költség a fent látható táblázat alapján változik.
Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A GLS és MPL futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket.
A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
(+36 1 269 0941, hello@aquadragons.hu)
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz.
A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel, vagy helyszínen bankkártyával is fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni:
Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében
Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.
Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.
Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.
Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.